WOLVERINE X Men


woooo....betul ke ni???tadi aku googling la pasal Wolverine&Rogue..
sebab aku tadi baru lepas tengok cerita xmen kat astro haha...
padahal dah berkali² jugak la tengok kan..
dah cerita best..layan kan je la...
haaa...masa ending cerita ni...lepas logan jmp ngan prof x tuk tanya
kat ne prof x jumpa die mula² dulu..
Logan curik2 nak berambus dari skola mutan tu..tiba² Rogue lak nampak..
ha korang dah tengok kan?
so masa ending tu Rogue ni cam usha wolverine ni lain macam..
macam mengoda wooooww.....
kalau aku mau terus pelok je Rogue tu hahaha...
tapi Logan si adiwira ni ngan macho bagi la dia punya rantai kat Rogue..
"i'll be back for this"
fuuh ayat dashing habis..hahahhaa.....


ha time ni la...hahaha


Jadi kesimpulan aku wat sendiri time tu adalah..
Rogue ni mungkin jadi girlfriend wolverine pas ni..sbb jean gray
ngan cyclop kan...takat logan nak skandal2 ngan jean..wat pe..
tapi bagaikan moyang bersama cicit kalau Wolverine ngan Rogue ni bercinta..
umur logan melebihi 100tahun tu...tapi kacak bergaya..sasa..macho lagi..apa de hal..
tapi tu kesimpulan aku..masalah nya...aku salah..masa aku google tadi..
baru aku tau yang Rogue ni akan jadi kekasih Gambit si player..kaki perempuan haha..

Hahaha..aku tak la mengikuti sangat xmen ni..
xdela kipas susah mati...
tapi menarik bila kita nak tahu benda² baru ni...kita akan explore
semua web tuk cari jawapan...
so aku belum habis dapat jawapan tetiba kuar satu pic
yang kat atas tu cakap "The End" gambar wolverine..
adakah wolverine akan mati akhirnya?hurmmmm...
belum terjawap lagi..so aku mau cari lagi jawapan.....wwuuhuuuuuuu....

loading...........

Prof X

si mata satu Cyclop the leader


huih!!!wolverine


Rogue jambul putih magneto la punya koje..cettt...


Jean Gray a.k.a Dark Phoenix

Gambit & Wolverine yang hensem..

Angel


best!!!!!!!!mari layan!!!!!!


No comments:

Post a Comment

Sikit Juga Kasi Kumen Macha