Beats By Dr. Dre Headphones Aku Pasti Nak Beli


Aku masih mencari headphone terhebat dan sedap dipakai dan diguna,  nah inilah dia.... Beats By Dr.Dre yang sangat memenuhi citarasa penggemar alam musikal sendirian seperti aku....dengan rekabentuk yang mengancam Beats By Dr.Dre memberi anda kepuasan dari segi audio yang hensem, noise isolation design (takde bunyi psssttttsststst), lebih bass dan bunyian vocal yang lebih dalam, dengan pad telinga yang comfort (err aku taktau apa nama yang sebenarnya)hehehe maka penuh dan tertutuplah lubang telinga anda tanpa mendengari apa yang Kak Melah tengah mengumpat kat sebelah... Sangat sesuai untuk music recording kerana bunyi tu sebijik-sebijik je dengar dan sangat detail.


Ya ini adalah brand yang datangnya dari Dr.Dre si rapper juga diilhamkan bersama Lady Gaga dan P.Diddy dan dikeluarkan oleh Monster Cable Products.

Beats By Dr.Dre ini dah lama di release iaitu pada July 2008 lagi, dan dah lama pon berada dipasaran Malaysia...tetapi yang tak daya nya harga yang WOW! untuk Original lah kan...RM1-2k punya herge...untuk yang cap kok kok kok kok.... mampu dibeli bila-bila masa dan berlambak dimana-mana yang menjual......gred A++ pun ada dengan harga yang sesuku dari original 99% sama kualiti dan rupabentuk...tapi masih bukan original walau 10 tahun akan datang pun...




Antara design yang ada....banyak lagi design dan yang limited edition so sila Google ok....

Pada yang tidak minat dekat Headphone, earphone pun ada dikeluarkan...tapi aku lebih suka headphone dari earphone..(err kalau dapat beli la) 


Jom usha cepat kat Low Yat or kat mana-mana yang ada!!!!! yukkk!!





4 comments:

  1. hai , saye teringin nak memiliki . macam mana nak beli yea ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai, ada jual di plaza low yat atau kedai yg menjual barangan komputer atau audio..tak pun cari belian online.. :)

      Delete
    2. Dekat Low Yat ada gred A punya tak? bukan yang ori..

      Delete
  2. Saya telah membeli di kedai dengan panduan diskaun.
    http://bit.ly/shop-headphones-headsets-discount

    ReplyDelete

Sikit Juga Kasi Kumen Macha