15 Fakta Yang Anda Tahu Ke?

















1. Rama-rama merasa makanannya dengan kaki....
    "ow ghaso gapo ni?? buwduu?? sedak nih...bawok balik bagi betino kawe make deh" said butterfly.























2. Bunyi itik tidak menghasilkan talun (echo).
Quekkkkkk.....queekk..queekk..."pakai mic karaoke jamban    pon itik akhirnya buleh bunyi echo quueeeekkkkkkk..ekkk..ekkk.eekkk.......


















3. Dalam tempoh 10 minit, taufan membebaskan lebih banyak tenaga
    berbanding keseluruhan tenaga yang boleh dibebaskan dari senjata
    nuklear yang terdapat di bumi.
(kurang dari 10 saat kentut yang dilepaskan oleh manusia yang tidak ke jamban selama seminggu boleh mengakibatkan kepupusan umat sejagat dibumi ini)
























4. Secara purata, ramai manusia lebih takut labah-labah daripada takut mati.
"maaaaaaakkkkkk lawwaaaa laaaa i punyaaaa sepit rambut baruuuuuuuu!!!"



















5. Gajah adalah satu-satu mamalia yang tidak boleh melompat.
Budak Perempuan : "Sabarlah incik gajah awak tak mampu melompat pon tak apa..tapi awak masih boleh
                               pinjam basikal elektrik saya yang berbentuk Honda EX5 tu pergi Tesco kan??"
Incik Gajah            :"Kalau aku pijak kau, kau rasa aku mampu tak? errr...bentuk yamaha arr aa jekk ada?
                                hehehe..."

















6. Satu dari dua billion manusia akan dapat hidup sehingga 116 tahun atau lebih.
"kok den mampuih awal kang maun ghamai yang tekel bini den ni kang..baik den mampuih lopeh bini den mampuih takdo la dio poie dangdut ngan tuo nganyut lain"

















7. Tidak mustahil bagi lembu menaiki tangga, tetapi ia tidak boleh menuruni tangga.


Sang Lembu : Ane boleh laaa....sikijap juga mau pinjam itu baisikel...saya sudah naik tangga
                        manyak tinggi tapi aaa takuut mau turun..
Ane Murugam : Aiyoo thambi yernadaa??? manyak susah la ini lormbuu...u mau pinjam kalu..u
                         kasi duit sewa laaa....
Sang Lembu : Neee.. saya kasi u itu blanja tosei ka tandoori ka carpati ka..buleh ka nee??
                        saya punya gaji lambat masuk juga nee baru 15hb nee...
Ane Murugam: itu macam u kasi guling badan jatuuhh tangga...
Sang Lembu: Aiiyoook...








   

















8. Wanita berkelip mata dua kali lebih banyak dari lelaki.
   "habis bang saya ni kategori wanita ke ape? sekali empat ni bang..
     abang oo abang tell me why ?"
























9. Secara fizikal semulajadi, adalah mustahil untuk anda menjilat siku sendiri.
"Apa punya kecoh la manusia tak buleh jilat siku la apa la...aku punya la style sampai korek idong pon pakai lidah apetah lagi kalau nak jilat montot"detik Arman si kucing dengan bengisnya..















10. Siput boleh tidur sehingga tiga tahun.
"habis kalau dah Jahanam ni menzalimi aku 18.9 hari pon aku tak lelap krezneshdjsdkjedis batui "kata beliau si siput malang.
























11. Saiz mata manusia tetap sama sejak dilahirkan, tetapi tumbesaran hidung dan telinga tidak 
      pernah berhenti sewaktu hidup.
"uiikk...apesal aku ada sekali dalam post ni? aku kan minatang? eh aku minatang ke manusia? minatang..tak manusiaa...eh takk..ehh konfiusssss....makkkk betul ke aku ni anak maaaakkkk!!!!!"















12. Semua beruang kutub adalah kidal.
"Humangaiii sodap boto lepak lopeh makan...relaks dulu la lopeh ni ado kelas main gitar besamo
man kidal pulak..aiyoo boto susah jadi kidal ni kono beguru pon ngan orang kidal jugak...


















13. Mata burung unta adalah lebih besar dari saiz otaknya.
"tidak oh tidak..kami malu..maluuu...itu semu fitnah..tohmahan palsu semata-mata.....mata?tidaaakkkk...."




















14. TYPEWRITER adalah perkataan terpanjang yang boleh dibina dari huruf-huruf yang terdapat 
      dalam satu barisan yang sama pada papan kekunci.
: errrr bukan Azlan and the typewriter lagi panjang ke?hehehe.....


15. Hampir semua pembaca post ini akan cuba untuk menjilat sikunya.
haaaa jilat jilat jilat nookk!!!! hahaha....


images from google and others website..

No comments:

Post a Comment

Sikit Juga Kasi Kumen Macha